14 Ekim 2015 Çarşamba

merhaba:))

Aslında bugün yazmaya başlama havasında değildim.. daha doğrusu akşam üzeri yürürken 
aklımdan geçenleri yazmak istiyordum ama sonra yorgun hissettim.. Yazmak hiç aklımda yoktu yani.. Taaa ki bir arkadaşım bir bloğumun olduğunu hatırlatana kadar..

Hadi dedim.. İlk yazı kötü de olsa başlamış olursun.. Aç bilgisayarı..Açtım.. Açarken blog işinden hiç haberi olmayan babama takıldım.. "yazı yazacağım.. ne yazayım baba" dedim:)) 
"yarın babamın istediği bir iş var hallolsun diye yaz" dedi.. Biliyorum bu bir dua.. Ama yazarak dua etmiş olayım:)) "Allah'ım İnşallah yarın babamın istediği işi hallolsun.."

İlk günüm, ilk yazım, dedim..üşendim.. dedim yaa.. Hadi yaz diyen arkadaşıma bir kere daha teşekkür etmem gerekiyor.. Yazarken aklıma geldi.. Aslında bugün Hicri Takvime göre "1 muharrem 1437" Yani??? diye sorulursa eğer, Hicri Takvime göre "Yılbaşı"!.. 

Bu durumda, Yeni bloğumun açılışını yeni bir yılın ilk gününde yeni bir yazı ile yapmış oluyorum... 

Pozitif kimliğimle bakarsam bu duruma:)) "yeni olan bu şeylerle hayatımda da yeni bir sayfa açıyorum!..yeni bir başlangıç yapıyorum!.." diyebilirim... Güzel bir şey yani... 

Yazmayı ihmal etmezsem eğer görülecek ki çok da pozitif birisi değilimdir aslında:))) Belki pozitiflik kalıcı olur kim bilir??? diyeceğim ama kişi kendisini bilir.. Yeni yılın, yeni başlangıcın hatırına da olsa çok da hayalci olmayayım:))) 

Yine yazmaya devam edersem görülecektir ki sürekli yürürüm.. Yürümeye bayılırım.. Bana çok iyi gelir.. Soğuk,yağmur fark etmez.. Yani yürüyorum deyince dağlar, bayırlar, parklar, spor salonları akla gelmesin.. Gerçi oralarda da ara ara yürüyorum.. Ama ben şehir yürüyüşçüsüyüm:)) Şimdi uydurdum bunu ama güzel oldu:))) 

Spor amaçlı değil yürümem.. Evden işe, işten eve, işten başka yerlere, alışveriş merkezine, gitmem gereken herhangi bir yere yürürüm.. Sokaklar.. Binalar.. Arabalar.. İnsanlar...Işıklar.. Karanlıklar..Aydınlıklar.. Kaldırımlar..Caddeler.. Dükkanlar.. Satıcılar.. Parklar.. Çocuklar.. Şehre ait ne varsa yaşayarak..duyarak..görerek.. koklayarak.. hissederek yürürüm.. Durur seyrederim.. Bazen şehri duyma duyumu kulağımdaki müzikle kısıtlarım.. Ama o da gördüğüme fon katar.. Film sahnesi gibi olur..

En sevdiğim filmlerin başında "Mesajınız Var" filmi geliyor.. Aşk filmi olduğu için bu kategoride yer almıyor.. Tamam filmin aşk kısmını da seviyorum:)) ama esas o filmde New York şehrinin her iki karakter tarafından anlatılış şeklini seviyorum.. 

Ben de aklıma gelen şeyleri burada yazmaya çalışacağım ama esas yazacaklarım "şehir yürüyüşçüsü" olarak yazacaklarım olacak galiba.. Zaten her şeyi genelde şehir yürüyüşçüsü durumundayken düşündüğüm için her şeyi yazabilirim sonucuna da ulaşılabilir:)))

Akşam üzeri yazmak istediğim şey, Antalya/Doğu Garajı civarıydı.. Evet, Antalya'da yaşıyorum.. Yaşanabilecek en güzel şehirlerden birisinde.. Ama ilk yazıyı tadında bırakayım.. Doğu Garajını sonra yazayım..

Bu bir başlangıç olsun.. Merhaba:)))

4 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun "şehir yürüyüşcüsü" İçindeki enerjin hiç bitmesin. Kenti senin gözlerinden görmek ve duyduklarından okumak güzel olacak.

    YanıtlaSil
  2. Süper bir başlangıç olmuş. "şehir yürüyüşcüsü tabiride sana Tam uymuş. Buna Istanbul da yakinen şahit oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Süper bir başlangıç olmuş. "şehir yürüyüşcüsü tabiride sana Tam uymuş. Buna Istanbul da yakinen şahit oldum :)

    YanıtlaSil